Monday, October 4, 2010

Menu Hari Pertama

aku memilih hari nie as permulaan
sebab arini 5 haribulan...
memanglah takde yg istimewanya tapi..
bagi aku.. aku senang nak tracking harinya..

since harini genap 1 tahun 3 bulan aku nikah..
so next 7 bulan lagi apa jadi kat diet aku nie.,.
kelaut ke.. ke tanah ke.. hehehe

harap2 tidaklah ke laut... insyaalah..
buat yg terbaik kan kan..
misi harus diteruskan selagi tgh muda nie..
hehehe.. so layan gambo makan aku untuk hari nie ye

muka tuan tanah yg makin tembammmm

bekalan ke opis arini... breakfast telur 2 biji n roti minum pagi + petang wasa cracker n nuts
(since nutbutter aku x sempat buat)

nie plak lunch aku.. roti + sayur2 an + ikan tenggiri sekeping

nampaknya aku kena mula misi memasak sendiri mcm dulu laa..
not healthy sgt makan kat kedai nie..
semoga aku bangun awal tuk memasak...

dinner plak aku makan
asam rebus kembong n sawi masak air.
*gambo lupa nak amek.. sbb dah lapar sgt


1 comment: