Tuesday, October 5, 2010

Kita Cuba Je Semua

aku ingat lagi zaman dulu2.. asal ada
produk kurus yg baru ke bagus ke aku mesti cuba..
skrg nie dah kurg sikit sbb aku kemaruk test kalu
org ajak kurus tanpa mengunakan produk...
contoh mcm atkins ke low karbo diet
low kalori ke.. apa2 aje lah...
and the latest one aku follow cara kak rahimah plak..
aku bagi nama diet nie diet oxidizer..
(sebenarnya aku pon x tahu nak letak nama apa)
dan diet ni perlu dilakukan dengan xcercise sekali..
tidak boleh tidak ye kawan2..

aku ni mmg terkenal ngan malas nak exercise..
tu sbb follow kak rahimah.. supaya aku rajin..
medium exercise aku gunakan JM sbgai bahan utama..
setakat nie aku cuma mampu buat level 1 selama 28 minit tu je..
itu pon rs mcm nak mati dah oiii..
huhuhu.. tapi bak kata kak rahimah,
jilian kata 'kalu exercise x rs sakit esoknya.. tak baguslah tuh..'
jadi sila exercise sampai sakit.. hehehehe
nanti aku update lah apa yg aku makan dan aku buat ye..
skrg nie belom fully mula sbb aku tgh kumpul bahan2 dulu..

No comments:

Post a Comment