Friday, April 16, 2010

Menu Hari ke 6


alhamdulilah.. today is Saturday..
masuk hari ke 6 aku berdiet..
setakat nie tak kantoi nasi lagik..
tapi lauk aku semua sedap2..
hehe tak tahu lah terlebih ke tidak karbo aku nie

so menu breakfast aku hari ini;
*agak heavy sbb breakfast lambat
dalam jam 12..ala2 lunch plak..
sbb pagi tadi kuar g meeting koperasi..
(dtg daftar utk amek duit aje)

sampai umah kol 10 pagi
terus masak2.. so hasilnya;
sayur sawi jepun..eh betol ke.. aku rs betol.. hehehe

aku tumis ngan bawang putih + halia.. buat buang angin badan nie..

dan juga...

ini 3 ketul wing nandos semalam.. x sempat nak makan.. sbb dah mkn kat kg baru.. hehe

since aku makan pagi tadi agak lewat...

so aku makan tghari pon lewat..

jam 3 ptg baru perot mintak makan..

as simple as i can aku g laa dapur buat makanan

telur goreng tanpa minyak + cheese sekeping + tomato sebijik

as for dinner aku makan

ikan kembung goreng 2 ekor..

**sila ignore ikan goreng ku yang tidak indah itu.. huhuhu

selesai menu untuk today

No comments:

Post a Comment