Sunday, April 25, 2010

Menu Hari ke 13

untuk hari ke 13.. pagi2 aku bangun g pasar..
balik pasar baru sarapan..
simple tapi sedap... ni haaa

Salad telur (telur + black pepper + butterhead)

lepas sarapan apa lagik..
meneruskan kerja2 di dapur..iaitu masak lunch...
menu untuk hari nie..

taugeh goreng campur tauhu..
lama tak makan mende nie..

asam rebus nenas ikan kembung
**sila ignore rupanya yang tak chantek itu ye..
(pakai nenas tin aje..buat syarat sbb aku ngan hubby tak makan nenas)


oleh kerana siangnya aku dah berhempas pulas masak..
maka malam suami tercayang cakap.. tak yah masak..
kita makan kat luar... suka suka *:)

so aku orderlah


kangkung goreng biasa..
**tgk tu kena asingkan bawang.. xleh makan high carbo



ikan kembung 3 rasa..
first time makan kat kedai nie.. not so bad laaa..
walau tak memenuhi expectation aku.. hik hik

No comments:

Post a Comment