Monday, January 24, 2011

Minggu Yang Mencabar

Minggu nie aku rasa
minggu yang sangat meletihkan..
badan nie rasa lemau sungguh2
semuanya rasa letih..

tak bersemangat seperti selalu..
kadang2 aku rasa mcm letih melampau lak..
alhamdulilah takde morning sickness..
tapi sgt lemau bila bgn pagi nak
bersiap pergi opis..
kat opis pon aku rasa lemau..
memaksakan diri untuk terus bersemangat..

doktor kata mungkin perubahan hormon
jadi aku mmg rasa letih sgt..
aduhaaiii tak suka keadaan mcm nie
tak bersemangat.. semua kena main paksa..
seb baek balik kerja aku masih
larat memaksa diri untuk memasak
hidangan makan malam...
xkesahlah simple ke tak..

cuma lately nie aku perasan..
aku agak kurang berselera makan kat luar..
makanan tu tak leh nak masuk tekak..
kalu makan pon confirm x abess..
huhuhu.. naperlaa tukang masak kedai
tu tak masak sedap2.. huhuhu

No comments:

Post a Comment