Wednesday, July 21, 2010

Dugaan Durian

uits lama betol tak update blog..
agak ke'bz'an melanda diri ini..
oh diet masih di teruskan cumaaaa...
sejak musin durian nie.. adalah
agak menguji keimanan akan kelazatan durian itu..

malah dah menelan beberapa BIJI occay..
uits biji?? bukan ulas...
aduhhh hancur diet aku mcm nie..
nampaknya kena start balik.. ish ish ish aku nie...
teruk betol perangai..

aku rs lepas nie kena banned durian laa
tapi aku tak tahan godaan laaa..
sejak aku diet nie.. aku nampak aku kalah ngan 2 bende..
1) TEPUNG dan 1) DURIAN
mmg susah nak di halang..
kalau makanan lain tu agaklaa aku tak pandang..

uish.. ini macam punya perangai aku rs ada
can baju raya aku tak muat pakai nie..
dah ler tahun nie baju raya semua dah tukar ukuran...
kui kui kui...
mesti bising mak aku kalu tahu.. hehehehe
xpe.. teruskan usaha ye ain..
jgn malas2.. jgn tergoda2...

No comments:

Post a Comment